نيمار: ارتباطم با مسي عالي است

نيمار، خريد برزيلي و جديد بارسا اظهار داشت: ارتباطم با ليونل مسي عالي است. اطمينان دارم هيچ مشکلي در اين زمينه بوجود نخواهد آمد. ليونل فرمانده تيم است. ضمن آنکه بهترين بازيکن جهان نيز محسوب مي‌شود. من هم اينجا هستم که به او کمک کنم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد‌: حضور در بارسا به منزله شروع زندگي جديد براي من است. از اين که همراه هم‌تيمي‌هاي جديدم کار مي‌کنم، خوشحالم. از اين هم خرسندم که شاگرد جراردو مارتينو، ‌مربي تيم هستم.

نيمار ادامه داد: آمدن به اينجا، روياي زندگي من بود. واقعا دنبال اين بودم که در کنار بزرگاني مثل مسي،‌ ژاوي‌، ‌اينيستا و پويول بازي کنم. واقعا بازي براي بارسا،‌ افتخار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 مرداد 1392برچسب:فوتبال,football,messi,mesi,neymar,مسی,نیمار,بارسلنا,barselona,, | 5:7 | نویسنده : محمد |
  • مطالب روز
  • جاده ماز